poniedziałek, 7 maja 2012

Romantycznie

Mówiłam, że prowadzę tajne projekty?
W końcu przyszedł czas na ich ujawnienie. Powstała poduszka w kształcie serca dla mojego Fotografa jako prezent na pierwszą rocznicę naszego "bycia razem"  : )





Opis będzie (za jakiś czas). Musiałam wymyślić sama jak ją zrobić, bo żaden dostępny schemat czy opis mi nie odpowiadał.
Z drugiej strony jest zamek, a w środku zwykła poduszka uszyta przez moją sąsiadkę.

Mi się dostało śliczne kwiatuszki:



Była też wycieczka do kopalni soli w Wieliczce, wspólny obiadek i herbatka w naszej ulubionej herbaciarni na Rynku  : )  Jeszcze raz dziękuję kochanie za ten cudowny dzień i za cały rok  =*
Ok, tyle słodkości, bo... się zrobi mdło, a poza tym muszę się uczyć...

30 komentarzy:

  1. gratulacje!!! ;) śliczne kwiaty i poducha

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poducha!
    Wszystkiego naj dla Was!
    Mi w tym roku stuknie 10 lat małżeństwa :O))))
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ja po tym roku wiem, że czas szybko mija.
      Pozdrawiam równie ciepło.

      Usuń
  3. Exstra serce i takie wielgachne zrobiłas?Czy tak wygląda na zdjęciu że jest duże?Cudne kwiatki i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duże. Spokojnie można się do niego przytulić. :)
      Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajna poduszeczka :) wszystkiego naj z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  5. graaaaatulację z okazji rocznicy:) oby tak dalej skoro jesteś szczęśliwa. Widzę, że wróciłaś na chwilę do szydełka- ładnie wychodzi to nie ma co zapominać o nim- pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szydełko jest pewniakiem, więc wszystkie prezenty robię tą techniką i nie zamierzam o nim zapominać, bo to mój motyw przewodni.

      Usuń
  6. Serduszko jest słodkie! Sama słodycz! I oby tak dalej słodko było między Wami :) Tylko czasem trzeba iść na kompromis i się starać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem? Eh, już my coś o tym wiemy. Starać się? Też wiem :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Przepiękne kwiatki, a podusia emanuje miłością :))) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje!! I życze kolejnego roku i jeszcze trochę razem :) Podusia, akurat do pokochania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam okazję widzieć część tej poduchy:) jest rewelacyjna:)
    gratulacje rocznicy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się przez chwilę, gdzie widziałaś jej część :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Gratuluję wam obojgu,a swoją drogą niezła "wymianka",pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna poducha, super wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  12. wielka poducha=wielka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy Waszej Miłości, a poducha na pewno się przyda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Kasiu serdeucho cudne,zapraszam na mojego bloga po odbiór nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i już biegnę :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...