wtorek, 26 czerwca 2012

Obcy są wśród nas

Powstał nowy wisior, bo chciałam wykorzystać te śliczne granatowe koraliki ze zdobieniami od mojego ukochanego  : )
Przypomina mi głowę obcego lub (jak kto woli) coś z Faraonem związanego.




Kolorki są chyba bardziej intensywne w rzeczywistości.

Dzięki spotkaniu z Małopolankami powstała moja szydełkowa strona na facebooku. Serdecznie zapraszam do klikania  : )


PS. Proszę się nie martwić - sutasz nie pochłonął mnie doszczętnie. Nadal poświęcam swój czas także na szydełkowanie. Już niedługo zobaczycie efekty tych zmagań :)

29 komentarzy:

  1. Rzeczywiście masz rację! Ma coś wspólnego z Egiptem - jest piękny!!!!! To wiem na pewno o Twoim wisiorze , bo w Egipcie nie byłam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno dostałam tak piękny komentarz. Dziękuję!

      Usuń
  2. Świetny wisior (mi się jakby z pieskiem kojarzy :)) Tylko nie mogę na Twój facebook wejść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wiem, czemu Ci nie działa, bo sprawdziłam przed chwilą obydwa linki i działają.

      Usuń
  3. wow to widzę koleżanka poszalała- śliczny ten wisior znaczy sobota nie była zmarnowana. O sesję pytam nieskromnie skoro postanowiłam się martwić Twoją edukacją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie zmarnowałam soboty, ba wiele rzeczy się dowiedziałam :)
      Dziękuję za pochwały, a moja sesja? Hm, trwa :D

      Usuń
  4. Egipski motyw jak malowany. Piękne kolory i wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę umiejętności ;-) Śliczny wisior - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja jeszcze nie wiele potrafię :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. No Kochana ... coraz piękniejsze wisiory tworzysz :-))) A jakie równiutkie sznureczki! Pozdrawiam cieplutko i czekam na następne dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło, że ktoś mówi, że jest równy :) - w końcu o to w soutachu chodzi : )
      Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam. : )

      Usuń
  7. Jak spojzalam na zdjecie to pierwsze co skojazyly mi sie egipskie sarkofagi zlote z niebieskimi detalami, jak przeczytalam tytul to zwatpilam w.swoja wiedze historyczna ale jak doczytalam post to jestem z siebie dumna :
    -Daz moje samozadowolenie wzroslo - ale to dzieki tobie i slicznemu wisiorkowi! Ten z poprzedniego postu tez super taki rasta:-D pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaach, extrrra!!! Niesamowity wisior :)) Czy powstanie coś do kompletu? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!
      Hm, dobre pytanie :) U mnie komplet znaczy pierścionek, więc kto wie :)

      Usuń
  9. Mi to przypomniało głowę różowej pantery :)
    Może coś w tę stronę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie do zabawy w 11 pytań :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  11. Faktycznie, mi tez kojarzy się z Egiptem :) Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny!:) oj kochana masz talent to takich dzierganek zarówno sutaszowych jak i szydełkowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dużo mi jeszcze brakuje do takiego poziomu, ale dziękuję :)

      Usuń
  13. ślicznie wyszedł Ci ten wisior - widać z każdą nową pracą jak się w tej technice rozwijasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo piękne połączenie kolorów i super kształt. Powoli robisz się mistrzem sutaszu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, może i ja kiedyś spróbuję tej techniki...jak na razie wydaje mi się b. trudna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...