poniedziałek, 18 czerwca 2012

Tego dnia nic nie może zepsuć : )

Z samego rana dowiedziałam się, że jestem zwolniona z części pisemnej egzaminu, bo dostałam zaliczenie na 4,5, co oznacza, że pierwsze w mojej historii studiów kolokwium napisałam na 5 :) Pomijam fakt, że to pierwsze moje zwolnienie z egzaminu :D

Potem pisałam kolokwium zaliczeniowe z innego przedmiotu i czuję, że się udało i będę jutro pisać ten egzamin, a nie we wrześniu  : )

A teraz już zupełnie nieegzaminowo... Wróciłam do mieszkania, a tam czekała na mnie paczuszka, którą zamówił mój ukochany. Tak mu się spodobały moje sutaszowe wyczyny, że uznał, iż muszę tego robić więcej :)
I tak oto dostałam mnóstwo cudowności:





Były jakieś moje małe sugestie nt. tego, co chcę dostać, ale cała paczuszka i tak była niespodzianką. Wybrałam jedynie szydełka, rurki i agrafki. :)
Bardzo dziękuję kochanie =*

Jeszcze niedawno Kasi w nauce przeszkadzało Euro, a teraz będą przeszkadzać sznurki :D No cóż.

PS. Tego dnia nie zepsuje nawet jazda w śmierdzącym brzydko pachnącym tramwaju bez klimatyzacji. : )

8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci się ten dzień zaczął... Pozazdrościć tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tylko pozazdroscić. Ale ciesze się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow toż to nadmiar szczęścia nie sądzisz?:)Choć w sumie każdy ponoć ma to na co zasługuje więc nie ma się co czepiać tylko pogratulować. teraz to już tylko zaliczyć resztę i do zabawy zapraszam- znaczy w sobotę szalejesz na warsztatach jak nic!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę :) Już dawno mówiłam, że będę mimo wszystko (czyt. sesja).
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Ale Cię Twój luby rozpieszcza! Czekam niecierpliwie co z tego ukręcisz :) Pozdrawiam!
    P.S. A ja zapach autobusów cudnych polskich PKSów pamiętam do dziś! Obrzydlistwo! Mogli by zainwestwoać w TicTaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coś zaczęłam kombinować. Zobaczymy, co z tego wyniknie. :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...