piątek, 15 czerwca 2012

Utopiona biedronka

Ktoś mi ostatnio marudził, że zapanowała cisza na moim blogu. Zamierzam się delikatnie poprawić :) - sesja właściwie nadeszła, więc czasu brak. W ramach wykładu powstał pierścionek do tego wisiora:



Jest repliką po pierścionku, który stracił "oczko" w otchłani umywalki. Tylko to zdjęcie mi po nim zostało:


(Bardzo często robię zdjęcia i wysyłam MMS-em do mojego Fotografa, żeby mógł oko nacieszyć jako pierwszy. :))
Oczywiście była też wielka żałoba z powodu straconej godzinnej pracy oraz umarłej, drewnianej biedronki.
Mam jeszcze jeden pierścionek do pokazania, ale niestety światło nie sprzyja zrobieniu mu zdjęć.

Wczoraj ukochany poprosił, żebym przyniosła moje zapasy. Zobaczcie jakie zestawy kolorystyczne proponuje na kolejne wisiory:




16 komentarzy:

  1. Fajny pierścionek. A żal po stracie poprzedniego pierścionka doskonale rozumiem. Ja rozpaczałam tak kiedyś po zgubieniu czapki w kinie. Potem znalazłam ją w torebce ale doskonale pamiętam ten ból, kiedy myślałam, że już po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobrze, że kosztował mnie niewiele pracy i niekoniecznie mi się podobał :D

      Usuń
  2. hi hi, ale superowski pierścioneczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poproszę trochę tych koraliczków do moich frywolitek!A pierścionek był(jest)piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy i śliczny pierścionek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm ten co narzekał na ciszę to na pewno jakiś malkontent straszny:)Nie należy się przejmować absolutnie!!! Pierścioneczki fajniusie i może kiedyś dojrzeję do tego, bo nawet bazy nabyłam drogą kupna!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz już co nieco będzie się działo :)
      Koniecznie zrób pierścionki :P To fajna zabawa i bardzo szybka. :)

      Usuń
  6. Ta biedronka jest zabójcza. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda trochę tej biedronki.. ale pierścionek śliczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronki razem z pierścionkiem... Sama by się pewnie nie utopiła, bo to malowane drewno.
      Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...