piątek, 6 lipca 2012

Listonosz przybył :)

Lubię listonoszy, bo przynoszą fajne rzeczy dla Kasi  : )
Przybyły moje koraliki i inne fajne rzeczy.

Były tęczowe kuleczki.


Z których od razu postały kolczyki. Nie podobają mi się do końca, więc możliwe, że w coś je przekształcę  : ) Macie jakieś pomysły?


Taki sam los spotkał te kwiatki z masy fimo.


Z nich już jestem zadowolona :)


Kupiłam też opakowania na biżuterię i szpikulec (przyda się do robienia dziurek do haftu matematycznego po tym jak mój cyrkiel stracił "igłę").


Teraz jeszcze zdjęcie kwiatuszków z opakowaniem:


Kupiłam troszkę koralików:







Są jeszcze sznureczki. :) Biały do sutaszu kupiłam na próbę, ale jednak jest słabej jakości. Czerwony? Bo chciałam mieć troszkę skręconego i wypróbować go w praniu. :) A czarno-biały to kwestia ulubionego połączenia mojego ukochanego - ot takie moje "widzizmisię". Niestety ten czarny jest słabo skręcony.


Na koniec troszkę żelastwa. Zapięcia do broszek, kuleczki - efekt ostatniego spotkania Małopolanek, a do tego nakładki na koraliki :)


Uff... Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam : )

15 komentarzy:

  1. Ja się ciągle zastanawiam czemu tych Twoich sliczności nie w Twoim sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koraliki i dodatki, kolczyki oczywiście też.
    Jestem bardzo niecierpliwa wyników candy, będą jeszcze dziś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Wyniki będą po 5 sierpnia.

      Usuń
  3. widzę, że koleżanka poszalała w sklepie więc teraz czekam na efekty tych połączeń. mnie bardzo się podobają te z fimo- brawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było takie skromne szaleństwo. :P

      Usuń
  4. Widzę, że wkręca Cię koralikowanie!
    Ten kwiatek jest super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oprócz fajnych rzeczy listonosze przynoszą też rachunki, które są zdecydowanie mniej fajne, ale mnie na szczęście to nie dotyczy;) ograniczam się do fajności, ostatnio na przykład przyniósł bardzo fajne pudełko herbat;) fimo-kolczyki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też na to zwróciła uwagę :) Mnie także ta sprawa jeszcze nie dotyczy za bardzo.
      Dziękuję : )

      Usuń
  6. Kolczyki świetne!Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie sklep w którym zrobiłaś zakupy. Jak możesz podaj namiary, oczywiście jeżeli on jest internetowy.Kolczyczki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam na allegro u tego sprzedawcy: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7068536
      Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...