środa, 4 lipca 2012

Pierwsze takie kolczyki

Z nudów powstało kilka par kolczyków:









W związku z tym, że są to moje pierwsze tego typu kolczyki i zupełnie nie znam się na zasadach ich robienia (a pewnie takowe istnieją), to proszę Was o wytknięcie mi moich błędów - wszystko dla lepszych efektów w przyszłości :)

Zostałam zaproszona przez Alex do zabawy w 11 pytań:


To jej pytania do mnie:
1. Ciasto czy ciasteczka?
ciasto (tylko od mamy) lub ciasteczka
2. Jak wakacje to raczej plażowanie i zabawa na Teneryfie czy plażowanie ze zwiedzaniem jak np Południowa Francja?
plażowanie ze zwiedzaniem
3. Klasyczna mała czarna czy czerwona sexi sukienka?
sexi sukienka, ale raczej nie noszę czerwonego :)
4. Muzyka z płyt czy raczej z radia?
z radia
5. Morze czy góry?
morze blisko gór  : )
6. Wieś czy miasto?
na co dzień miasto, na weekend wieś
7. W domu zwierzęta czy rośliny?
rośliny
8. Chleb jasny czy ciemny?
ciemny
9. Kolory pastelowe czy jaskrawe?
jaskrawe
10. Włosy farbowane czy naturalny kolor?
naturalny kolor
11. Kompromisy czy stawianie na swoim?
kompromisy

25 komentarzy:

  1. hoho widzę, że rozbujałaś się z kolczykami. Nie mam pojęcia o zasadach, bo z zasady wszystko robię na czuja:) Bardzo podobają mi się łączniki między koralikami- pięknie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wiem, że jakieś są, bo kiedyś o tym przeczytałam, ale już nie potrafię tego znaleźć :P

      Usuń
  2. Fajne kolczyki zmontowałaś! Takie dyndajace - do letnich sukienek :) I fajnie że pamiętałaś o zabawie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mnie się Twoje kolczyki bardzo podobają i sądzę, że jeśli są jakieś zasady to Ty intuicyjnie je znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się nudzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię siedzieć bezproduktywnie :)

      Usuń
  5. ja się nie znam, nigdy kolczyków nie robiłam ale jak dla mnie są piękne i błędów nie widzę:)) nudzisz się??? czyli już po sesji?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Jeszcze jutro egzamin pisemny z zarządzania i w sobotę... I do września wolne :D

      Usuń
    2. to trzymamy kciuki za to ostatnie pisanie i ciesz się wolnością- rozumiem, że zasypiesz nas swoimi pomysłami jak nic:)?

      Usuń
    3. Aktualnie mam Wam kilka rzeczy do pokazania, ale czekają na zdjęcia :) Pomysłów jakoś specjalnie nie mam, jednak coś się pewnie "w praniu" urodzi.

      Usuń
  6. Wszystkie piękne :) Chyba najbardziej podobają mi się nr 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że kolejne talenty odkryłaś w sobie. kolczyki sa piękne. te zielone najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zielone nie są jedne...
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Kolczyki wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! Najbardziej podobają mi się te zielone z kamyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hehe, to już bliżej określona zieleń :)

      Usuń
  10. Śliczne są wszystkie:) ja też takie dopiero zaczynam robić, więc nie udzielę fachowych porad... ale myślę, że nie trzeba żadnych poprawek bo każda para cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzę biżu od wielu lat i muszę powiedzieć że żadnych błędów nie dostrzegam - świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...