sobota, 21 lipca 2012

Troszkę sutaszu

Powstały pierwsze sutaszowe kolczyki w moim wykonaniu. Musiałam pokonać presję czasu i symetrii :) Jestem z nich zadowolona, bo całkiem dobrze mi się do udało. Kolczyki są dodatkiem do tego kolorowego wisiora.


Dzisiaj z samego rana kończyłam pierścionek, który dostał się do rąk właścicielki kilka chwil później  : )
Dla rzadziej mnie odwiedzających i mało pamiętających: pierścionek jest uzupełnieniem tego wisiora.


Okazało się, że siostra cioteczna (dla której owe rzeczy robiłam) kiedyś tez miała wielkie aspiracje na robienie kolczyków i podarowała mi śliczne koraliki, które już dawno leżały nieużywane.


Uwielbiam takie niespodzianki.  : )

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wciągnęło Cię do reszty :o))
    Piękne prace podziwiam, bo ja jednak nie mam do tej techniki cierpliwości.
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak... Kiedyś jak nie miałam co robić, to robiłam coś na szydełku, a teraz wyjmuję koraliki, tasiemki i zaczynam coś kombinować :)
      Mi na początku wręcz nie chciało się szyć, bo to bardzo monotonna praca jest szczególnie, jeśli się mało wie :)
      Dziękuję i również pozdrawiam,
      Kasia.

      Usuń
  3. Ale cudo! Powiem Ci, że teraz podziwiam Twoje prace jeszcze bardziej. Od poniedziałku do wczoraj byłam na festiwalu rękodzieła w Ustroniu Morskim. Miałam tam szansę uczestniczenia w warsztatach sutaszu. Niestety szlak mnie trafił po kwadransie. Sutasz to dla mnie zbyt ciężka sztuka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : )
      Dziękuję Ci bardzo. Aż szkoda, że w paczuszce nie dodałam Ci choćby pierścionka z sutaszu.
      Szczerze mówiąc, sądziłam, że sutasz jest dla każdego, że to łatwa sztuka robienia biżuterii. Widziałam jak osoba, która nie potrafiła szyć, radziła sobie ze zrobieniem kolczyków. :)
      Pozdrawiam też.

      Usuń
  4. Kasiu,cudne kolczyki i wisiorek. Aniu ja też nie mam do tego cierpliwości,ale podziwiać to bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no widzę, że nie odpuszczasz i nawet nie będąc osobą rzadko odwiedzającą kliknęłam do czego te komplety- rewelacja Gwiazda. Widzę, że to jest coś zdecydowanie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiliśmy się z soutachem :)
      Dziękuję.

      Usuń
  6. Śliczności stworzyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękny sutasz, koraliki na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przydadzą się :)
      Dziękuję

      Usuń
  8. Zachwycający sutasz :) Fajne i energetyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...