piątek, 24 sierpnia 2012

Czekoladowy dla mamy

Jechałam do domu z zamiarem zrobienia dla mamy wisiora w brązach. Powiedziałam jej o tym i jako główny kamień do użycia dostałam pamiątkę rodzinną (może nie jakąś strasznie starą). Kamień został przywieziony jako element broszki ze Szwecji przez moją babcię. Mieszkała tam siostra mojej babci, która przebywała w obozie w Ravensbrück, a później uciekła do Szwecji, gdzie założyła rodzinę.


Jestem bardzo dumna z tego wisiora. Wiedziałam, że będę miała problem z początkowymi sznurkami, bo kamień jest lekko ścięty ku dołowi.


Potem użycie małej inspiracji i powstały fale.


Mama jest z niego bardzo zadowolona. Już dawno widziałam, żeby się tak cieszyła z czegoś.  : )


Zazdrościłam Agnieszce Czerkas jej zdjęć z kwiatkami. Ja przez pobyt w domu też mam swoje zdjęcia z roślinkami  : ) W Krakowie mam same "liściowe" kwiaty, które nie bardzo się na zdjęcia nadają.

Tworzy się kolejny wisior.

21 komentarzy:

  1. Mi się kojarzy z zawijasami masy na torcie. Mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny Ci wisior wyszedł, a że z kamieniem z historią to już cenny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i widać jak szybko robisz postępy w tej technice!

    OdpowiedzUsuń
  4. ho ho widzę, że Twoje prace nabierają kolorków i są coraz piękniejsze- możesz być naparwdę z siebie duuuumna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu powstała naprawdę piękna oryginalna broszka,gratulacje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita jestes! Stworzylas cos cudownego na cale pokolenia! To ten wisior bedzie przekazywany z pokolenia na pokolenie! Nie tylko dorobilas rame do kamienia ale wpisalas sie w jego historie. Nie wazne czy pamiatka rodzinna ma lat 50 czy 5 wazne jest to ile dla nas znaczy. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, niezwykle oryginalny jest ten wisior. Wspaniała robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie ubrałaś ten kamyk myślę,że pamiątka rodzinna stała się dla Twojej mamy o wiele cenniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, taki klimatyczny, a przy tym dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszysko co zrobisz jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo!w moich ulubionych kolorach. Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu ... możesz być naprawdę w siebie dumna, wisior jest PRZEŚLICZNY!!!
    A jeśli będziesz potrzebować roślinek do zdjęć ... to zapraszam :-))) Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny, uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior wyszedł Ci wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny! I te kolory...super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny! Na miejscu Twojej Mamy co rusz bym go podgryzała, żeby się upewnić, że mimo pysznego wyglądu jednak nie da się go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna kompozycja :) To połączenie kolorów jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyszedł ci ten sutasz a do tego był świadkiem pewnie wielu wydarzeń w Twojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...