środa, 1 sierpnia 2012

Dostanięte od Zamornika

Dosyć dużym zaskoczeniem było dla mnie przeczytanie, że na poczcie czekają na mnie dwie przesyłki, a nie jedna, której się spodziewałam. Gdy już zobaczyłam adres, wszystko stało się jasne. To Zamornik, czyli Ania wysłała do mnie paczuszkę z okazji kociej wymianki.
Trzeba Wam wiedzieć, że nie byłam w stanie poczekać kilku minut, żeby rozpakować ją (paczuszkę, a nie Anię tudzież wymiankę :) w mieszkaniu. Zaglądałam do środka, a tam była koperta...
Zasmuciłam się, gdy zobaczyłam, że Ania nic nie napisała na kartce - ja tak bardzo lubię czytać jej wywody :)
Karteczka śliczna, prawda?


Potem zobaczyłam pudełeczko...


A w nim śliczny komplet z muszelek, które są ze sobą połączone nitką. Tyle udało mi się wypatrzeć. :P
Wszystko jest bardzo leciutkie. Premierę biżuteria będzie miała prawdopodobnie we wtorek :)


Dalej była bransoletka skórzana


ze specjalnością Ani, czyli kwiatkami z zamków.


Dostałam też mnóstwo przydasi filcowych i wstążeczkę


Była też broszka :)

I mnóstwo koralików.

No i najważniejsze, czyli akcent z kotem. :)


Ania się bała, że torba zbyt ponura i nosić nie będę, ale mój ukochany planuje mi kupić bojówki, więc będzie w sam raz do nich  : ) a jeśli nie do nich, to się coś na pewno znajdzie.


Torba uszyta ze spodenek:




Tak wszystko razem wyglądało:


Była jeszcze czekolada na gorąco, kawa 3w1 (będzie na praktyki) i herbatki, ale pomieszałam herbatki z innymi, które dostałam i nie wiem, co jest od kogo, więc zdjęcia nie będzie. :P

Aniu, jeszcze raz ślicznie dziękuję za prezent. =*

3 komentarze:

  1. Oj nieładnie, nie czytało się regulaminu kociej wymianki :-). Zgodnie z punktem 5 regulaminu prezentami wymiankowymi chwalimy się dopiero 1.08. Ale mimo wszystko prezent dostałaś wspaniały! Torba bardzo mi się podoba.
    Jak masz chęć to zapraszam do mnie na bloga do zabawy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty są super. Zarówno ten który Ty przygotowałaś, jak i ten dostany od Zamornika.
    Torba Twojego autorstwa jest zachwycająca i muszę też o takiej pomysleć. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja dopiero wbiłam do domu i jeszcze nie wiem gdzie co na mnie czeka więc sorki, ale pochwalę się po ogarnięciu:)buziaki i cieszę się, że wszystko Ci się podoba papatki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...