poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pierwszy komin :)

Czemu pierwszy? Bo pierwszy zrobiony na zamówienie :)
Bardzo dziękuję Anecie (koleżanka z roku) za możliwość jego robienia, bo uwielbiam ten wzór, a  ileż ochów i achów mi się dostało podczas samego zamawiania. Dziękuję!


Komin miał być robiony w wolnych chwilach (nie kosztem nauki), więc robiłam, kiedy miałam ochotę. :)
Ostateczna jego część powstała podczas sobotniego spotkania robótkowego. (Zapraszam do wpisywania się w tym poście. =) Zbierzmy jak najwięcej chętnych osób do spotkań w całej Polsce.)


Troszkę matematyki i konkretów:
szydełko 8mm, włóczka Nepal - 6 motków po 50g (mało wydajna - na mój kolorowy komin  zużyłam 250g robiąc szydełkiem 6mm, kominy mają te same wymiary)
wymiary prostokąta przed zszyciem, to 33x140cm.


Powinnam jeszcze dodać, że bardzo się sobie spodobałam w tym kolorze i kto wie, czy coś nie powstanie w takich tonach :)



Witam moje nowe obserwatorki, czyli
  • Mariolę Studzińską,
  • Miss_kerly,
  • Zoś,
  • Zuzannę Rułkę,
  • furię,
  • pracownię garderobę oraz
  • Ewę Kościelniak.
Bardzo się cieszę, że jesteście i że spodobało się Wam u mnie :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny, i przyznaje kolor śliczny pasuje Ci bardzo. Zdjęcie w czapie jest super. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. komin super, a modelka.....:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe powitanie (pierwszy raz się z tym spotykam) :)) Dziewczyno! jakie Ty masz piękne włosy! Zazdroszczę! Komin cudny! Muszę się przeprosić z moimi drutami i szydełkiem i przypomnieć sobie co nieco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin jak komin,:) ale czapa to dopiero musi być ciepła !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek komina super:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo fajny kolorek i rzeczywiście bardzo Twój, możesz spokojnie zrobić i dla siebie taki komin.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...