piątek, 18 stycznia 2013

Reklama na blogu Kasiulkowe prace szydełkowe

Mam dla Was cudowną informację. Na miesiąc luty przewidziałam dla Was miejsce na reklamę na moim blogu.

Dlaczego powinnaś się reklamować?
  • Twój blog zyska na sławie, dzięki nowym obserwatorom.
  • Twoje prace znajdą swoich nabywców.
Dlaczego akurat u mnie powinnaś się reklamować?
  • Liczba wyświetleń stron tego bloga aktualnie waha się w okolicach 1000 dziennie.
  • Mam blisko 300 stałych obserwatorów.
  • Połowa z odwiedzających to nowi użytkownicy, których nigdy u mnie ni było.
  • Codziennie pojawia się co najmniej jeden post.
  • Blog się rozwija dzięki:
Więcej o reklamie.


PS. Czym różni się reklama od "Kopalni talentów"? 
Reklamować może się każdy, a blogi do "Kopalni talentów" wybieram sama. :)

3 komentarze:

  1. jestem częstym gościem na twoim blogu
    ocieplacz będzie na pewno .. hmmm.. twarzowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie komentarze :)
      Dziękuję.

      Usuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...