poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Inspirujące poniedziałki ---> tuniki i sukienki dla małych dam

Ufff... To był męczący dzień. Od 7:30 do 14:15 na uczelni, później pasmanteria :) i poczta (paczuszka candy poleciała do zwyciężczyni :) W dodatku ciśnienie szaleje, ale w końcu mamy wiosnę :D

Pora poruszyć kolejny temat szydełkowych inspiracji:

TUNIKI I SUKIENKI DLA MAŁYCH DZIEWCZYNEK

Kliknij na zdjęcie, aby przejść do jego źródła.


płatny wzór
płatny wzór
płatny wzór
płatny wzór
płatny wzór
płatny opis




opis
schemat
schemat



opis
płatny opis



płatny opis

wzór

U was, tak jak w Krakowie, wiosna wpadła wygonić zimę?
Która sukieneczka/tunika podoba Ci się najbardziej?

13 komentarzy:

  1. ta myszka miki vel biedronka jest the best :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne. Aż się ręce rwą do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie nr 2 jest super, strój w sam raz dla mojej dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce mi się wnuczki jak patrzę na te dziewuszki! Wszystkie sukienuchny super, choć najbardziej fikuśna ta Myszka Miki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wiele ślicznych, ale najbardziej podoba mi się z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukieneczki !!! A może tak coś dla chłopców by się znalazło, bo wśród moich bliskich - same chłopaki na świat przychodzą ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszka jest słodziutka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczki są boskie, aleś nawybierała tych księżniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne i zapewne pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie oczarowała trzecia z kolei-ta liliowa i truskaweczka. Może kiedyś się skuszę u udziergolę podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne. Dziękuję za inspiracje. Upatrzyłam sobie biało - żółtą ( adres do fotki http://www.fashionbold.com/wp-content/uploads/2012/09/Handmade-Crochet-Frock-Dresses-2012-for-Baby-Girl-7.jpg )

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te sukienki.

    A ta nad myszką Miki to link do gotowego produktu, natomiast wzór jest darmowy na Ravelry - pod nazwą Girl's Lace Pinafore (ale po angielsku). Wiem, bo sama robiłam według niego trzy sukienki. Bułka z masłem :)

    Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. A ma ktoś mmoże bezpłatny wzór na tą fioletową, zakochałam się w wykończeniu a nie umiem go zrobić i nigdzie nie mogę znaleść schematu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...