niedziela, 26 stycznia 2014

Teksty o szydełku ---> fakt :)

Od pewnego czasu myślałam o zamówieniu sobie "ekotorebki na zakupy", której mogłabym używać do przenoszenia włóczek i robótek do skończenia. Oczywiście torba nie mogła być zwyczajna, więc szukałam odpowiedniego napisu. Osoby, które obserwują stronę Kasiulkowych Prac Szydełkowych na Facebooku, wiedzą, że miałam z tym wielki problem. Stworzyłam na początku cztery grafiki, potem jeszcze wpadła mi w oczy kolejna... Problemy z podjęciem decyzji rosły, ale w końcu udało się to rozwiązać. Dowiecie się, co wymyśliłam już niedługo, a dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z grafik z tekstem :)


Miłej niedzieli!


8 komentarzy:

  1. no, to już wiem, czemu mój organizm tak się domaga szydełkowania... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz nic nie pozostaje, jak tylko szydełkować, szydełkować.....

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawostka , teraz tylko szydełkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Logiczne myślenie, koncentracja uwagi i rozwój szarych komórek - o to warto stale dbać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! To już się biorę za szydełko :-)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...