wtorek, 8 kwietnia 2014

Misia

Pamiętacie jeszcze misia z ubrankiem w paski? Niedawno napisała do mnie jego właścicielka i poprosiła o zrobienie pani misiowej. Niezwykle miło mi jest, gdy klienci wracają, bo to znaczy, że moje prace naprawdę się podobają.


Misia jest ciemniejsza od swojego pana misia i jest niższa - ma 23 cm. Robiłam ją szydełkiem 3 mm. Brązowa włóczka to Kotek, a na ubranka użyłam podwójnej nitki YarnArt Cotton Soft.


Kolorki jak i ubranko zostało wybrane przez zamawiającą.
Misia oczywiście została wykonana na podstawie tego opisu. Teraz już można go kupić nie tylko na Ravelry, ale także na Etsy i w moim Kiermaszu Kasiulka (bez konieczności posiadania konta PayPal).


Ogłoszenia parafialne:
Ostatnio nie publikuję postów regularnie, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Chyba dopadło mnie jakieś wiosenne przesilenie :)
W sobotę i niedzielę (12-13 kwietnia) będę na kiermaszu wielkanocnym w Zabierzowie. Dlatego dziergam i macham nowe maskotki, żeby było, co Wam zaoferować.


12 komentarzy:

  1. Śliczna Misia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny miś, zwłaszcza spódniczka :)
    Jednak mi bardziej przypomina chłopaka. Może to przez nos i brak damskiej ozdoby na głowie? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. I MISIO I mAŁA Mi super!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka jest misia. Właśnie zastanawiałam się dlaczego nie ma nowych postów byt często.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna misia! Twoje maskotki są perfekcyjne i nie dziwi mnie, że klienci wracają po kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszedł misiaczek- zresztą jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa Cie... jakie to wszystko jest piękne!!!! cudowna pasja :) ja też chcę się nauczyć, szydełkować. Czy na początek takie zwykłe szydełko mi wystarczy? i od czego w ogóle zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia jest urocza, razem z poprzednim misiem na pewno będą ślicznie wyglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Misiaczkowa ! Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...