wtorek, 4 listopada 2014

Rękawiczki z serduszkiem

Sezon rękawiczkowy zdecydowanie się już zaczął. W tym roku powstał nowy model rękawiczek na specjalną prośbę mojej klientki.


Beżowa i brązowa Benia szydełkiem 4 i 4,5 mm w roli słupków i słupków reliefowych, a do tego serduszko z jakichś zapasów zrobione szydełkiem 3 mm. Całość tworzy dzierganą sztukę pt. "Rękawiczki dla zakochanych".


W sklepiku dostępny jest na zamówienie komplet rękawiczek lub jedna podwójna rękawiczka dla zakochanych.

Uwaga! Aktualnie przyjmuję zamówienia z około półtora miesięcznym wyprzedzeniem.
Wszystko przez pracę i studia, które sprawiają, że mam niewiele czasu na szydełkowanie.


8 komentarzy:

  1. Urocze rękawiczki, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny komplecik, ładne jak dla mnie zestawienie kolorków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co ...tak spojrzałam ta nazwe ''Benia ..''mówi jakis zart z ta nazwa..weszłam w google i co sie okazało..ze z seri tego producenta miałam jakas ciepła włóczkę juz nie pamiętam nazwy bo w tamtym roku to było 5 /6 szydełko była świetna i sotatnio jej resztki wygrzebałam tez na rękawiczki, Kasiu dziekuję ,że dziergasz piekne te łaczone rękawiczki pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rękawiczki. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu ostatnio trafiłam na Twojego bloga i oczywiście zachwyciły mnie Twoje wytwory szydełkowe i umiejetności. Rękawiczki dla zakochanych, to wspaniały pomysł. Może kiedyś nabiorę umiejetności na tyle, że i ja takie zrobię. Jeśli chciałabyś spojrzeć na moją pasję, to zapraszam serdecznie na http://pasjesabiny.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż 1,5 miesiąca czekania? Kurcze, szkoda... Chętnie bym zakupiła podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...