środa, 21 stycznia 2015

Komplet dla dzidziusia

To moja pierwsza czapeczka zrobiona na drutach. Dosyć długo się z nią męczyłam, bo wybrałam sobie zbyt cienką włóczkę jak na moje umiejętności :) Uszka i kokardka, no i dosyć długie sznureczki. Długo to trwało, ale efekt jest zadowalajacy.


Buciki już powstały na szydełku, żeby przyśpieszczyć prace.


A cały komplet przed spakowaniem wyglądał tak...


Nie moglam sobie odmówic zrobienia tego zdjęcia i pokazania go tutaj.
Wzorek na czapkę jest dostępny na Ravelry. Jednak jest on przewidziany na zdecydowanie grubszą wlóczkę.


17 komentarzy:

  1. No gratuluję nowej umiejętności!!!! Serio pierwsza?
    Prześliczny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet :-) Wspaniałe kolory :-)
    Czapka doskonała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zrobione, mnie się podoba zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, jakie urocze, uwielbiam takie połączenia róż i popiel! Piękny komplecik!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka cudowna, buciki również:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozczuliłaś mnie Kasiu tym komplecikiem. Cudo ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...