piątek, 30 września 2016

Jak zrobić rękawiczki na szydełku z warkoczami?

Dwa lata temu obiecywałam Wam opis do moich rękawiczek z warkoczami. Przy okazji ich wykonywania powstały zdjęcia, dokładny opis i wystarczyło "jedynie" przepisać tekst i ubrać to wszystko w jakąś szatę graficzną, żeby wszystko miało ręce i nogi. Kilka godzin pracy i mozna się cieszyć efektem końcowym. Opis nie byl testowany, więc mogą w nim być błędy. Lojalnie ostrzegam :)


Chciałam, żebyście dostali chociaż jeden opis za darmo ode mnie, żebyście wiedzieli, jak wygląają te moje płatne opisy, czy warto zapłacić za inne, czy nie kupicie jakiegoś bubla, którego nie zrozumiecie. Zresztą... jako czytelnicy mojego bloga wiecie, czy rozumiecie to, co tłumaczę czy nie :)

A więc... opis jest dostępny za darmo w moim sklepie. Są dwa pliki do pobrania już z samej strony produktu (trzeba przewinąć na dół). Jeden zawiera same zdjęcia, a w drugim znajdziecie dokładny opis, czyli:
  • zdjęcia,
  • wyjaśnienie trudniejszych oczek,
  • opis samych rękawiczek.
Życzę Wam miłego dziergania i konicznie pochwalcie się jak to wszystko Wam wyszło.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za ten opis,moje Córeczki i ja będziemy miały nowe rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rękawiczki po prostu cudne :* :* :* :* Dziękuje za opis :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczki na szydełku wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki wyglądają rewelacyjnie i już wiem, co zrobię, jeśli zgubię kolejną parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu jakoś mi się skojarzyły i miałam wrażenie, że już widziałam je na żywo.
    Spojrzałam w opis, i? No, jasne że widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Niestety link nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale proszę szukać na e-mailu. Powinno mi się udać wysłać. Jeśli nie, proszę o kontakt.

      Usuń
  8. a






















    kASIU CHCIłM POBRc link niedostępny

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesyłam plik e-mailem. Sprawdź proszę skrzynkę.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...