sobota, 3 grudnia 2016

Rękawiczki z żabą

Dostałam zamówienie na parę rękawiczek z żabkami. Klientka wymagająca, więc chwilkę mi zajęło zanim się z nimi uporałam. Po wymianie kilku wiadomości, obejrzeniu niejednej inspiracji w internecie doszłysmy do porozumienia, jak żaba ma wyglądać. 




Najważniejsze wytyczne dotyczyły koloru rękawiczek. Konieczne też było, żebym zrobiła sznurek, który zapobiegnie zgubieniu rękawiczek.


Żaba jaka jest, każdy widzi. Miała mieć jeszcze języczek, ale tutaj poległam po dwóch próbach uznałam, że jednak będzie bez.



6 komentarzy:

  1. Genialne i urocze rękawiczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły super. Lubię żabki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas próby sprostania wymaganiom można się sfrustrować... Ale rękawiczki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te rękawiczki, fajne kolorki, żabka urocza nawet bez języczka:P

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...