czwartek, 5 czerwca 2014

Czwartkowe porady kasiulkowe ---> jak zrobić sówkę?

Wszystko przez Agnieszkę... Pokazała mi sowę, zakochałam się w niej (w sowie, nie w Agnieszce :) i w przypływie przedkiermaszowej weny machnęłam całą gromadkę szydełkowych sówek.


Najpierw była taka musztardowa z zielonymi skrzydłami i pomarańczowym dziobem.


Po zrobieniu kilku sówek, zaczęłam inaczej robić oczy... Po prostu na początku zmieniłam kolor włóczki zamiast wyszywać je na końcu, przy wykończaniu.


Jest i fioletowa sówka. Jakaś taka zakochana wyszła :)


I słitaśnie różowa.


Ta poniżej jest turkusowa, ale oczywiście tego nie widać.


Powstała też niebieściutka...


...i zielona - ta jest moją ulubioną zaraz po pierwszej - musztardowej.


I ta w "wojskowym" kolorze. Dziwna jakaś :D


Na życzenie mojego chłopaka powstała bialutka.


Jest i czerwona.


I to już wszystkie. Dla wytrwałych opis w skróconej wersji i z moimi małymi modyfikacjami. Oryginalna wersja dostępna tutaj.


Miłego czwartku!


25 komentarzy:

  1. Kasiu a jak byś dziubki wszywała odwrotnie nie byłoby lepiej?
    Są śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W sumie to nie wiem, ale tak mi było łatwiej :))

      Usuń
  2. Śliczne sówki:) bardzo mi się spodobała żółta.
    I bardziej mi się podobają oczy nie wyszywane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te kolorowe sówki :)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sówek! Mam ochotę taką zrobić, chociaż jedna, ale pewnie dopiero w wakacje:)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś opis a znając mnie i moje dzieci pewnie z 10 będe musiała machnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezła gromadka. Przepiękne-}Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sówki. Dziękuję za instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne sowy! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła rodzinka sówek, urocze są! pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te sóweczki:): cała różowiutka pobiła moje serce:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu one są cudne.A jakbyś tak zrobiła je na jajku niespodziance?A do środka wsypała ryz,groch,kaszę itp były by niezłe zabawki dla maluszka a nawet można zrobić zawieszki na łóżeczko czy wózek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ae słodkie! Wspaniałe są te Twoje sówki. A jakie kolorowe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne, po długich poszukiwaniach sówek trafiłyśmy na pani bloga i jesteśmy zachwycone
    paprikka z babcią

    OdpowiedzUsuń
  14. Sóweczki są teraz w modzie 😀😀😀. Ja niestety manualnie jestem kiepska. Nie umiem takich rzeczy robić. Pozdrawiam Imienniczkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Najpierw zacząć od magic ring czy zwykłego supełka i w niego robić te 6 półsłupków?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, metoda jest rozpoczęcia jest dowolna. Ja osobiście wszystkie robótki zaczynam od magic ring od kiedy go poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne sówki . A ile wloczki pani użyła na jedną?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...