poniedziałek, 9 listopada 2020

Opis Mała Mi - breloczek

Niejednokrotnie pytaliście o opis na małą wersję Małej Mi. Do pewnego momentu odpowiadałam, że go nie ma i raczej nie będzie, bo nie potrafię opisać super dokładnie jak wyszyć twarz. Ci, który kupili opis dużej Małej Mi, wiedzą, że opis wyszycia twarzy jest skrupulatny i opiera się na liczeniu oczek i okrążeń, co znacznie ułatwia prace nad niełatwą mimiką twarzy tej wredotki.
W końcu wymyśliłam, że powiem Wam jasno, jak wygląda opis tej części i sami możecie zdecydować, czy się na to piszecie czy nie, a więc... Dostajecie garść wskazówek, najdokładniejszy opis wyszywania, jaki mi się udało napisać oraz zdjęcia. 

Opis ma 7 stron, jest w formacie PDF oraz posiada 17 zdjęć. 


Jak kupić?

- napisz na e-maila: kasiulkowe@gmail.com
- skorzystaj z Ravelry: link.

Do 30.11.2020 promocja!

Opis można kupić za 10 zł. Po tym czasie wzór będzie w stałej cenie 15 zł. 

3 komentarze:

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...