piątek, 2 lutego 2018

Szalik męski

To mój drugi szalik na drutach. Musiał powstać, bo ten pierwszy z włóczki Drops Puna okazał się zbyt gryzący. Ten jest z Lang Yarns Merino+ i jest używany jako najbardziej ulubiony szalik. Wzorek podpatrzyłam na jednym ze spotkań robótkowych. Mam go narysowanego na kartce. Taka prosta jodełka. Podrzucam Wam go na końcu. Może się komuś przyda.
Szalik ma 160 cm długości i około 27 cm szerokości. Waży 234 gramy, więc potrzeba pięć motków włóczki.





Dane techniczne:
  • włóczka:  Lang Yarns merino+ kolor 270
  • druty: 4 mm
  • wzór: jodełka, poniżej


22 komentarze:

  1. Wyszedł świetnie ;) Idealny dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy mężczyzna z dumą by go nosił!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie męska rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Panom się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ! Chętnie sama w takim bym chadzała . Pozdrawiam serdecznie :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam :) Powodzenia dla przyjaciółki. Super, że ma takie wsparcie w Tobie.

      Usuń
  6. Świetny kolor i wzór. Faceci tak mają, że wszystko ich "gryzie". Wynika z tego, że wybrałaś doskonałą wełenkę. O rozpiskę wzorku chętnie bym się wprosiła. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, przekonałaś mnie... "Wzór" dodany do posta. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wspaniały wzorek, w sam raz na męski szalik!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szalik!!! Wzór sobie zapisałam, dzięki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny szalik:)
    Zdrowych,pogodnych i radosnych świąt życzę:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wzór - mój Luby
    dopomina się kolejnego
    szydełkowego szalika -
    choć dostał ode mnie już
    kilka na drutach, ech... :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...