środa, 3 kwietnia 2013

Bergere de France ---> Moja opinia o Magic+

Niestety nie zmieściłam się w marcu z opinią o drugiej włóczce, którą dostałam do przetestowania, ale już nadrabiam zaległości :) Pod lupę idzie dziś


Włóczka jest sprzedawana w motkach po 50g.


Informacje od producenta:
  • skład: 50% wełna, 50% akryl,
  • 50g ~ 80m,
  • można prać w pralce (30°C) i prasować,
  • zalecane druty: 5,5mm,
  • zalecane szydełko: 5,5mm,
  • włóczka czesankowa.
Włóczka polecana jest dla początkujących ze względu na równy splot oraz dla bardziej zaawansowanych, ponieważ bardzo dobrze wyglądają zrobione z niej wzory.


Poniżej paleta barw producenta:


Włóczkę można kupić w polskim lub francuskim sklepie.

Moja opinia:

  • włóczka ma ładne kolory może oprócz mojego, który jest słabo trafiony),
  • czasami się dzieli podczas pracy,
  • strzępi się na końcach,
  • dobrze znosi prucie, po drugim pruciu nitka się nie załamuje, ale po piątym zaczyna się dzielić,
  • wyrób jest bardzo ciepły (czuć to nawet podczas pracy, gdy robótka leży na kolanach :),
  • nie gryzie,
  • robótka wytrzymuje pranie w 40°C, ale próbka lekko mi się skurczyła oraz delikatnie stała się troszkę bardziej lejąca, (kolor stał się bardziej szary, ale możliwe, że jest to wynikiem prania z ciemnymi rzeczami - niemniej już wiem, że trzeba uważać, bo bardzo łatwo łapie kolory :)

  • jeśli chodzi o wydajność, to dokładnie 500g zużyłam na poniższy sweterek (robiłam szydełkiem 5mm):

Sweterek został przerobiony na kamizelkę, a wcześniej był tuniką :D
Mam nadzieję, że to ostatnie prucie.

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo fajnie, grubo i cieplutko :) Paleta kolorów bardzo mi się podoba i ten, z którego zrobiłaś sweterek tez, bo ja akurat lubię takie neutralne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Ostatnio przeglądałam różny asortyment pasmanterii w poszukiwaniu granatowej włóczki i szczerze mówiąc zastanawiałam się nad Bergere. Twoje uwagi są cenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten sweterek :)
    A Twoją opinie wezmę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu po prostu Super sweterek, zawsze miałam obiekcje co do sweterków robionych szydełkiem, wydawało mi się, że wyglądają ot tak sobie. Twój wyszedł cudny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...