poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Inspirujące poniedziałki ---> ciekawe ściegi szydełkowe

Feme21 jest znudzona robieniem zwykłych słupków i półsłupków. Chce odkryć, jakie ciekawe wzory można zrobić za pomocą szydełka. Jak wiemy w sieci jest mnóstwo takich ściegów, ale chciałam znaleźć dla Was coś oryginalnego lub po prostu przypomnieć, co ciekawego można stworzyć za pomocą kombinacji najprostszych oczek.
Nie wspomnę o wzorze "łuski krokodyla", bo pewnie już go każdy zna. Jeśli nie, to jest do wygooglowania lub podejrzenia u mnie. :)

Kliknięcie w obrazek przeniesie Cię do jego źródła.


film
opis
płatny opis
wzór
płatny wzór
opis
opis
płatny opis
tutorial 
tutorial
opis
opis
płatny wzór
Ufff... Udało mi się nawet wszystkie znaleźć z opisami lub obrazkowymi instrukcjami. Niektóre są płatne, niestety. Ostatni wzór jest bardzo podobny do tego, którego użyłam przy mojej kamizelce (o tym już w środę), a jutro dowiecie się, jaki debiut poczyniła moja mamuśka w robótkach ręcznych :)

Wymyśliłaś już do czego użyjesz dzisiejszych wzorów?
Jesteś bardziej ciekawa mamy debiutu na moim blogu czy mojej kamizelki? : )

16 komentarzy:

  1. Fajne wzorki...może jakiś wykorzystam do kocyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!! W internecie rzeczywiście jest tego pełno, ale nie zawsze jest zrozumiały dla mnie opis... np. nie umiem po angielsku... no i jak nie ma schematu to trudno jest mi coś z tego połapać...

    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem. Fajnie by było jakby ktoś opracował jakiś opis po polsku, bo wzory są odjazdowe!!!

      Usuń
    2. A które spodobały Wam się najbardziej? :)

      Usuń
    3. Mnie najbardziej się podoba 6,7 i 12.

      Usuń
    4. Trudno wybrać bo wszystkie są wyjątkowe, ale najbardziej podobają mi się 1, 3, 4, 9, 10, 12, bo krokodyla juz znam. Jednakże ta wersja kolorowa robi duże wrażenie. :)

      Usuń
    5. 4 i 12 12najbardziej

      Usuń
  3. Świetne wzorki, trudno wybrać, który najładniejszy. Tego typu wzory są moim zdaniem najlepsze na dywaniki, kocyki, szaliki i inne "proste" formy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te wzorki szkoda ze ja jestem tylko drutowa. Ale naprawde bardzo się mi podobają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre do złudzenia przypominają drutowe.
    Bardzo mi się podobają. Fajnie że wrzuciłaś do jednego posta łatwo będzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresował bajecznie prosty wzorek z domihobby.ru, wykorzystam do opaski, a na bransoletkę też się chyba nada. Dzięki. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! W życiu jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu! jesteś bardzo zdolna, jestem pod wrażeniem Twojej miłej osóbki,tyle fajnych robótek u Ciebie widziałam i dużo wzorów:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne wzory, kiedyś szukałam do wykonania narzuty, ale tak, żeby wzór był dość ścisły, a tu proszę: do wyboru, do koloru.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podoba się wzór 1 i 12
    1, bo zachwyca mnie entrelac (choć jeszcze nie próbowałam nawet drutami), a 12, bo fascynują mnie i niezmiennie rozczulają kolorowe, tęczowe serduszka wkomponowane we wzów
    pozdrawiam i dziękuję za cudowne inspiracje
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podobają 6 i 7 :) Mogłabyś któryś z nich wytłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...