czwartek, 8 maja 2014

Czartkowe porady kasiulkowe ---> mały miś

Można by zaryzykować stwierdzenie, że opis tego misia jest ze mną od początku mojej szydełkowych zmagań... Kiedyś, gdy umiałam zdecydowanie mniej, znalazłam go w czeluściach internetu, wydrukowałam i zrobiłam, ale nie zachwycił mnie szczególnie.


Przed kiermaszem dokopałam się do tych drukowanych schematów/opisów i trafiłam na tego misia :) Postanowiłam spróbować wykonać go kolejny raz i efekt mnie zachwycił.


Uważam, że misie są urocze, a ich zdejmowane, zrobione na drutach sweterki dodają im uroku. Jak zrobić taki sweterek dla misia? Kilka rzędów na prosto, potem trzeba podzielić robótkę na trzy część, żeby powstały dziury na ręce i znowu łączymy wszystko razem.


Co ciekawe... najpierw powstały sweterki, bo miałam wielką ochotę na robienie na drutach, a dopiero później robiłam do nich misie :D


Troszkę zmodyfikowałam oryginalny opis i nie robiłam go jednym "ciągiem" od czubka głowy do stóp. Nie lubię tego sposobu, bo później na nogach zostaje brzydkie zakończenie.


Podczas robienia tych szydełkowych misiów odkryłam, że do twarzy im w jasnym beżu ;) Wszystkie misie robiłam szydełkiem 3 mm, a ten ciemniejszy beż to Nako BonBon Ince, jasnego nie pamiętam.


Na prawie każdym sweterku wyszyłam inny obrazek. Były gwiazdki, kwiatki i... próba serduszka :D


Skrócony opis misia:
(delikatnie zmodyfikowany przeze mnie - należy dodawać i odejmować oczka równomiernie rozkładając je po całym okrążeniu):


Możecie sobie pobrać opis jako cały obrazek ;)



20 komentarzy:

  1. Super :) Kiedyś takiego zrobię :) Ale najpierw Mała Mi obowiązkowo (jak się uporam z innymi pracami :) Pozdrawiam. Stała obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie są te misie :). Z chęcią skorzystam z opisu i zrobię sobie misiowy breloczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne misie, robiłam kiedyś podobne ;) a wybrałaś idealny moment by mi o nich przypomnieć bo szukałam natchnienia na breloczek dla kumpeli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś zrobię takiego misiaczka? Niedawno skończyłam lalkę na szydełku i na razie "odpoczywam" od robienia maskotek. Ale Twoje misiaczki bardzo słodkie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie śliczniutkie i urocze. Mnie zabawki na razie nie wychodzą chociaż chusty serwety, sukienki robię ładne. Podziwiam śliczne szydełkowce tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudaśne pięknie się prezentują!!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Śliczności! Śliczności! Śliczności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Misie są przesłodkie. Chyba spróbuje takiego zrobić :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne wszystkie :) Dziekuje Ci za schemat :) Po moim szydelkowym sloniku bez schematu ,mysle ,ze z checia sprobuje Twojego misia zrobic :) Bedzie idealnie do pary do slonika wygladal :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie w beżu im do twarzy :) Mi się w obu wersjach kolorystycznych bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna misiowa gromadka:D aż buźka się do nich śmieje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne misiaczki :D dziękuje za opis wykonania, zrobiłam już 3 misie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne, dzięki za schemat, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za schemat. Wykonałam według niego 2 misie:) i na pewno jeszcze kilka powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej 😃 Jak zrobić taki sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Sweterek to zwykły prostokąt zrobiony na drutach, podzielony w odpowiednim miejscu na trzy części, aby zrobić dziury na łapki, potem połączone to razem i dziergane dalej prosto.

      Usuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...