piątek, 26 stycznia 2018

Wielki komplet dla dwojga

Jeszcze w poprzednim roku udało mi się zrobić wielki komplet na drutach dla dwojga. Na szczególną uwagę zasługuje moja pierwsza rękawiczka dla zakochanych na drutach oraz pierwsze rękawiczki jednopalcowe na drutach. Dumna jestem. :)



Z czego składa się komplet?
  • 4 pojedyncze rękawiczki - dwie dla niej i dwie dla niego
  • 2 czapki - jedna dla niej i jedna dla niego według pomysłu Zdzid
  • komin dla niej
  • szalik dla niego (około 27x160 cm)
Cały komplet ważył ponad 600 gram. Jeśli chodzi o włóczkę, to jaśniejsze części to Drops Puna kolor 07, ciemniejsze to Puna kolor 05. Obydwie łączone z Drops Alpaca Silk Brushed kolor 3 z wyjątkiem szalika, który w całości został zrobiony z Puny 05 i drutami 3,5 mm, aby był cienki i dobrze się układał. Ostatecznie okazało się, że alpaka z Puny jednak gryzie właściciela, więc zrobiłam kolejny szalik, czapka się robi, ale o tym już w kolejnym wpisie. 

Dane techniczne:
  • włóczka:  Drops Puna 05 i 07,  Drops Alpaca Silk Brushed 3
  • druty: 7 mm, 5 mm i 3,5 mm
  • wzór: projekt własny, czapka smerfetka od Zdzid
  • komplet możliwy do kupienia: tak, na zamówienie

12 komentarzy:

  1. Super zestaw! Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne Kasiu :) Zapraszam do mojego sklepiku z włóczkami :) http://pracowniasielskachata.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet i na pewno fajnie się go nosi w szczególności w zimowe dni. Ja ostatnio dzięki https://alewloczka.pl/pl/blog/Dlaczego-welna-gryzie-Jak-robic-mieciutkie-swetry%2C-ktore-nosi-sie-z-przyjemnoscia/16 w końcu znalazłam sposób na to, jak zrobić sweter, który nie będzie gryzł. Jest to niezwykle ważne jeśli na co dzień nosimy wyroby z wełny.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...