wtorek, 8 maja 2012

W końcu o torebce :)

Przyszedł czas na torebkę.


Robiłam ją z różnych włóczek akrylowych. Rączka to podwójna Oliwia z dodaną nitką - żyłką, żeby się rączka za szybko nie wyciągnęła.



Torebka została dzisiaj sprawdzona i nadaje się na małe zakupy w pasmanterii i spożywczym :) Czyli jest idealna dla kobiety. Dzięki swojemu kształtowi skutecznie utrudnia poszukiwania odpowiednich przedmiotów w niej zakopanych.


Jednak... Robiła furorę wszędzie, gdzie się z nią pojawiłam. Znalazł się niejeden niedowiarek, który twierdził, że nie mogłam jej zrobić sama. ja na to: "Nie zrobiłam jej sama. Krawcowa wszyła podszewkę."  : )


Szydełko: 3,25mm - mniejsze niż normalnie użyłabym do tych włóczek.


Teraz jeszcze link do posta ze schematami: klik!

74 komentarze:

  1. ta torebka jest zaj... eee... świetna :D jak przeproszę się z szydełkiem, to muszę sobie koniecznie taką zmontować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obstawiałam chyba poduszkę, ale ta torebka jest super!!! Kasiu, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest niesamowita,aż mnie kusi żeby też sobie taką poczynić,serce rzeczywiście konkretnych rozmiarów,a w tle tego wszystkiego piękna modelka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebka!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwie sie ze niedowierzali! jest rewelacyjna robi niesamowite wrażenie!! Pozdrawiam cieplutko i gdybyś była w okolicy odezwij się może jakieś spotkanko? :o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęękuję bardzo :) Pytanie brzmi, co to znaczy być w okolicy? :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A np. koło "Tomasza" :o))) zapraszam na kawkę :o)

      Usuń
    3. Ach, w Zamościu :) Nie wiem, jeszcze kiedy się w domku pojawię, ale chętnie się z Tobą spotkam :)

      Usuń
  6. Ale niesamowita ta torebka! Piękna, i fajne kolory!Może niebawem taką torebkę sobie sprawię?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się zdecydujesz, to służę pomocą :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczna torebka, moja niestety leży i czeka na skończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grzech! Trzeba ją koniecznie skończyć! :)
      Dziękuję.:)

      Usuń
  8. wow, świetna! Może kiedyś się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torebka bo dla super laski.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam rację ;)
    coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce dopiero teraz zrobiło na mnie wrażenie, tyle serca w sercu. A torebka, powiem po prostu - mocno zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torebka, fajne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torebka, fajny pomysl :) A serce bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta twoja torba!! Sama sie zastanawiam nad zrobieniem czegos takiego tyle, ze na drutach i rowniez z pojedynczych kwiatuszkow :)) ale oczywiscie jak zawsze brak czasu wygrywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij sobie robić sukcesywnie po jednym dziennie i po 4 miesiącach ukarze Ci się torba :)
      Dziękuję.

      Usuń
  15. Torebka cudna i tak jak Katarzyna myślę nad zrobieniem takiej tyle że na szydełku :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest absolutnie fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę oryginalna - cudna torebka :-)
    Zachwyciłaś mnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie wybiję i napiszę: "Dziękuję i pozdrawiam serdecznie" :)

      Usuń
  18. Ależ piękna ta torebka!
    Wspaniałe sa te kwiaty i jaki ładny kolor!
    Miałaś świetny pomysł z wpleceniem żyłki.
    Kurcze nie spodziewałam się, że to serducho jest takie wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest pomysłem mojej mamy. Całe swetry robiła w ten sposób tylko, że w nitką grubą, a nie z żyłką :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  19. extra torbiszon!!!! gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest fantastyczna! FANTASTYCZNA!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam Ci ją obejrzeć w realu już za tydzień :)
      Dziękuję.

      Usuń
  21. No torebka jest super! A to takie serducho duże! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna torebka! Takie wielkie są najlepsze!:-) Poducha jest ekstra:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są najlepsze, kiedy człowiek wybiera się gdzieś na uczelnię lub w innym wymagającym kierunku :) Na zwykłe wyjścia potrzebuję czegoś małego, co zmieści także indeks :D
      Dziękuję.

      Usuń
  23. Torebka jest GIT! Coś mi sie wydaje ze to będzie Twój hit sezonu wiosna/lato 1012 :) Gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że torebka stała się aktualnym dziełem życia :)
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa.

      Usuń
  24. Kasiu piękne rzeczy tworzysz ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie na głowę się tego nie da założyć, ale wygląda ślicznie:) Poduszka mi się podobała, ale jak zobaczyłam ją w proporcjach to normalnie słów zabrakło- genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zabiorę ją przy okazji naszego kolejnego spotkania, wypakuję wszystko i będziesz mogła ją osobiście założyć na głowę. Ubierz jakąś pasującą bluzkę :)
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
    2. haha baaardzo śmieszne!!!:) miałam zgadywać to zgadywałam!!! ale faktycznie jest śliczna....

      Usuń
  26. a w mojej szafie leżą obręcze bambusowe i czekają kiedy będą służyły jako uchwyty w torebce:) Jakoś nie potrafię się skusić:) Ale podziwiam twoją torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała młoda kobieta z wspaniałą torbą. Jest się za kim i za czym oglądać !!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Padłam z wrażenia! CUDO!!!! Po prostu, CUDO!
    Ja też taką chcę! Przez ciebie nie będę spać tej nocy, tylko przeglądać włóczki jakie mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam te, które akurat miałam pod ręką :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  29. o kurczak w rosole
    oczy mi powypadały
    R.E.W.E.L.A.C.J.A.!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba rewelacja, super Ci wyszła. Oryginalna takiej nie będzie miał nikt. Serduszko super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nikt nie będzie miał, bo nawet mi się nie chce robić kolejnej przez setki nitek do schowania :)
      Dziękuję.

      Usuń
  31. Cudna torebka, ja też taką chce mieć :) Poduszeczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super torebka,ale nie bede robic takiej bo dla mnie za trudna:)I serce exstra teraz widac jakie jest duże:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ w niej nie ma nic trudnego. Zwykłe kwiatki - najpierw troszkę półsłupków, potem oczka ścisłe i oczka łańcuszka jako płatki :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Absolutnie genialna! I kolory rewelacyjne. Podoba mi się znacznie bardziej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, zrobienie czegoś lepiej niż oryginał to już prawdziwy sukces :)
      Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  34. Torebka jest rewelacyjna;)
    Serducho ogromniaste podziwiam za cierpliwość przy takich gabarytach;9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Cierpliwość to trzeba mieć przy szydełku 1mm i mniejszym, a nie takim wielkoludzie :)

      Usuń
  35. Fantastyczne prace! :) Jestem oczarowana :) Na pewno będę tu bardzo często zaglądać i czerpać motywacje :) Zapraszam też do obserwowania mojego rozwijającego się bloga : http://atgreengables.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bajerancka ta torebka - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu!!!! torebka jest prześliczna!:)
    gratuluję takiego dzieła i dobrania kolorków:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowna !! cudowna !! cudowna !!!
    po prostu CUDOWNA !!

    OdpowiedzUsuń
  39. cudo......cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...