niedziela, 8 listopada 2015

Opis Małej Mi

Nawet nie chcę myśleć o tym jak długo powstawał ten opis :) Nie ważne... Ważne, że jest i czeka na Was o TU.

Edit: niestety link do sklepu przestał działać.
Opis można kupić na Ravelry lub bezpośrednio pisząc wiadomość na e-mail: kasiulkowe@gmail.com


Starałam się, aby każdy mógł wykonać właściwie identyczną Małą Mi jak ta powyżej/poniżej.
  • Opis zaiwera dużo zdjęć, bo aż 52 sztuki na 19 stronach opisu. 
  • Zobaczycie na nich poszczególne części Małej Mi oraz sposoby połączenia. 
  • Dokładnie opisałam, jak wyszyć twarz i jak zrobić włosy.



15 komentarzy:

  1. Urocza i charakterna ta Mi. Podziwiam za wykonany opis dziergania
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka figurka i postać kojarzy mi się tylko z jedną osobą. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak nie kochać tak pięknej zołzy?
    Pozdrawiam po przerwie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. DOBRA ROBOTA !!!!!! Podziwiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna!!! chciałabym taką małą wredotę jak ja :D mimo, że się starałaś z opisami ja i tak nie zrobię... beztalencie jestem szydełkowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona postać z Muminków. Ślicznie zrobiona. Ja bym chciała taką większa wersję Małej Mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wejsc na schemat, czy został usunięty?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu nie mogę wejść na schemat tej pięknotki czy już go usunęłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie działa już link do sklepu. Proszę o wiadomość na e-maila: kasiulkowe@gmail.com
    Prześlę dane do przelewu.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...