wtorek, 1 stycznia 2013

mini SpongeBob

To już ostatni prezent z cyklu tych gwiazdkowych. Dla brata mojego ukochanego zrobiłam SpongeBob'a. Zapewniam Was, że młody bardzo się z niego cieszył :)


Starałam się go wykonać lepiej niż poprzedniego, który trafił do pokoju ukochanego. Dostał więcej szczegółów  ale kończyny nadal są mało proporcjonalne do reszty ciała.


Opis i tak Wam napiszę. Któregoś czwartkowego poranka go poznacie.


edit: Opis do niego znajdziecie tutaj.

Anna Szysza, Kami1227 witam w gronie moich obserwatorów. rozgośćcie się :)

16 komentarzy:

  1. W styczniu radości w lutym miłości w marcu pogody ducha a w kwietniu swobody. Maj niech zakwita, czerwiec niech bryka. lipiec przypali sierpień rozpali, we wrześniu szczęścia bez liku tak samo w październiku. Niech listopad zauroczy a grudzień miło zaskoczy.
    Udanego Nowego 2013 Roku pełnego spełnienia i twórczej pracy życzy Dorota 71

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku: wielu pomysłów twórczych oraz środków i czasu na ich realizację! Zabawna maskotka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zwierzak. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam się również :) SB idealny!
    Super że tutaj trafiłam do Ciebie, bo zawsze myślałam, że ja taki dziwoląg jestem, że nie czekam do 80-dziesiątki żeby zacząć szydełkować ;D

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...