czwartek, 16 października 2014

Czwartkowe porady szydełkowe ---> mały miś z brzuszkiem

Od wczoraj dostępny jest opis na małego misia z brzuszkiem. Miś może posłużyć jako breloczek do kluczy, torebki lub maskotka pod lusterko do samochodu. Do wykonania misia potrzeba umieć tylko półsłupki i oczka łańcuszka. Mam nadzieję, że napisałam opis o tyle jasno, że nawet bardzo początkujące osoby sobie z nim poradzą. 


Opis można kupić za 6 zł, pisząc na e-maila: kasiulkowe@gmail.com

Można też go kupić za pomocą Etsy i Ravelry, ale tam (ze względu na opłaty i prowizje) jest drożej.

Aha... Opis jest dosyć zwięzły. Zmieściłam go na 4 stronach (po dwie kolumny) + jedna strona z prawami autorskimi.

Chciałabym bardzo podziękować moim nieocenionym, cudownym testerkom! Niedługo do testowania będzie opis Małej Mi. Informacja znowu pojawi się na Facebooku. Na razie NIE zbieram chętnych do testowania.

Miłego dziergania!


6 komentarzy:

  1. Świetny misio, już widzę jak fajnie by wyglądał dyndając przy dziecięcym plecaku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze UROCZY!
    Z innej beczki: Kasiu, ja Cię bardzo często odwiedzam, by się zainspirować i znaleźć coś fajnego, tylko siedzę cicho ;-) Ale wczoraj na moim blogu skrobnęłam parę słów na Twój temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki misiaczek:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...