wtorek, 31 stycznia 2017

Rękawiczki i szalik z Deadpoolem

Nie wiem, czy wszyscy z Was kojarzą film Deadpool z 2016 roku. Kolega zwariowanej pary moich znajomych od rękawiczek z żabą i rękawiczek z kałasznikowem zamówił u mnie komplet z postacią ze wspomnianego filmu. 

Sam szalik i rękawiczki powstały dosyć szybko, ale zabranie się do zrobienia samego Deadpoola chwilkę mi zajęło (dziękuję za cierpliwość). W końcu wszystko wyszło całkiem dobrze i klient jest zadowolony. 







Dane techniczne:
  • włóczka: Opus Benia - szary, Arelan Kotek - czarny, biały i czerwony
  • szydełko: 4,5 mm - ściągacz, 4 mm - rękawiczka, 3 mm - głowa Deadpoola
  • wzór: projekt własny
  • komplet możliwa do kupienia: tak, na zamówienie

12 komentarzy:

  1. Jak żywy *_* Super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam filmu, ale kolory świetnie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Świetnie poradziłaś sobie z tematem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Film świetny, oglądałam :) Super prace, rewelacyjnie wykonane :) Bardzo mi się podoba Twój blog, na pewno będę tu częściej zaglądać :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam Twojego bloga, jestem pod ogromnym wrażeniem, wszystko bardzo mi się podoba. Ja od niedawna zaczęłam przygodę z szydełkiem i szukając wzoru jak wykonać yorka natrafiłam na Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten komplecik. Podobają mi się też zdjęcia. Bardzo fajne tło. Całość wygląda spójnie - fajnie się ogląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam Twój filmik o robieniu "Magicznego kółka" na szydełku i muszę przyznać, że po raz pierwszy jestem zadowolona z tego co "wyszydełkowałam" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rękawiczki. Urocze ❤❤❤

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj o podaniu swojego e-maila, gdy komentujesz anoninomo, lub napisz e-mail na kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...